8 Kasım 2012 Perşembe

Maybelline One By One Rimel


Bu rimeli alıp almama arasında kaldım ama çok beğenildiğini duyunca "Alıyım ne olucak" diyerek poşete attım.Hem indirim vardı hem de rimelim azalmıştı yedeklemek istedim.O günde makyaj yaptığım için deneme fırsatım olmadı fakat tecrübe edinmiş oldum:Sık kirpikleriniz yoksa az kılı olan fırçaları tercih etmiceksiniz.


Fırçası bu şekilde rimel bana çok sulu geldi ve sanki eyeliner fırçasını işlemden geçirip rimel fırçası yapmışlar havası var.Bir kere kirpiği kavramıyor,ayrıca ben bol sürdüğüm için her sürüşümde daha ayrık birbirinden bağımsız kirpikler oluşuyor.Kısacası görüntüyü beğenmedim.Benim kullanabileceğim bir ürün değil bu.Watsons'da Kadınlar Kulübü indirimiyle birlikte 11 tl civarında bir para verdim.Yalnız bu yazının da yanlış anlaşılmasını istemem bu markanın başka bir rimelini kullanıyorum ondan çok memnunum tercih sizin sadece :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder