1 Kasım 2012 Perşembe

Loreal Elseve Arginine Direnç Yoğun Bakım





Loreal'in her ürününden mutlaka %100 sonuç almam bu da o ürünlerden biri oldu.Bir kere saç dökülmemesinde kesinlikle etkili ben sadece 2 hafta kullandıktan sonra bile saçlarımı tararken dökülme azaldı.Bu elimde halen olan bir üründü bitmedi,bitmeden de yazıyım dedim.Ben şampuanı ve bakım ürününü paket içerisinde ikili olarak almıştım.Şampuan benim için tam bir hayal kırıklığı, dökmemesi iyi fakat saçları tam temizlemiyo yine kirli gibi kalıyor ve daha kuru gibi geldi bana.Belki benim saç tipimin kullanmaması gereken bir üründür bilmiyorum (saçlarım ince telli ve yağlı tipte ayrıca)Bu serinin devamında saç maskesi ve kremi de var,şampuanından memnun kalmadığım için ikinci defa almadım.Sadece bu bakım ürününü aklıma geldikçe kullanıyorum,hoş bir kokusu var,uygulaması da kolay ama dediğim gibi kesin temiz görünümden yoksun bir hale geliyor saç.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder