1 Kasım 2012 Perşembe

Lavantalı Scrub



Sonunda o çok bakıp da almaktan son anda vazgeçtiğim şeyi aldım.Zaten Watson'a girip de elim boş çıktığım çok az görülmüştür.Daha deneme fırsatım olmadan yazmak istedim kutu bittikten sonra ya da kullandıktan sonra daha geniş bir şekilde yeniden yazıcam.Ama öncelikle şunu belirtmeliyim ki,çok yoğun lavanta kokusu sevmiyorsanız almayın çünkü ilk kokladığınızda resmen oda parfümüne maruz kalmış gibi oluyorsunuz.Yani kavanozu açtığınızda o etkiyi veriyor.Kavanoz içinde olan 3 tane scrub var zaten;çilekli,soyalı ve lavantalı.Çilek ve lavanta arasında gidip geldim sürekli ama kalıcı bir şey olsun istediğim için bunu aldım lakin fazla kalıcı hatta ağır bir hal almasından korkmuyor değilim.


Kutuyu açtığınızda görüntü bu.İçinde zaten minik minik şeyler var,sanırım koku veren ve asıl işe yarayanlar onlar.Ve şunu da belirtmeden geçemicem bu mağaza zincirinin bir iyi bir kötü yanı var:ilki,aldığınız ürünün kesinlikle daha önceden açılıp bakılmadığına emin olabiliyosunuz çünkü koruyucu bant açmaktan parmaklarınız kesiliyor,diğer konu ise bir ürünü koklamak ya da bakmak isterseniz tester denen şeylerden orda pek yok sadece makyaj ürünü ve parfümlerde mevcut.

Neyse konuya dönücek olursak,kavanoz içinde almamın bir nedeni daha var banyo sırasında kavanoz kullanmak daha pratik geldi.Tüp içinde olan ve gram olarak da daha büyük olan scrublar hem uğraştırıyor hem de içindeki tamamen bitmiyo hem de kutuyu kullanma avantajı da yaratmıyor.Bu ürünü bugün aldım ve 6 lira gibi bir fiyatı var.Kullananlar çoktur,herkes memnun kalmış mıdır bilmem fakat deneyince başka bir çeşidiyle yazmayı umuyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder