8 Kasım 2012 Perşembe

Maybelline Cherry Candy Ruj

Hepsinden önce bu ruju 2-3 sene önce aldığımı belirtiyim.Ben bunu yılbaşı akşamı kırmızı rujum yok diyerek son sürat ruj almaya gittiğimde indirimden 5-6 tl civarında bir fiyata almıştım.Aslına bakarsanız çok severek aldığım bir rujdu fakat bu tonları yıllar geçtikçe daha az kullanmaya başlamamdan dolayı hala elimde.Ben de hazır hem önümüzdeki aylarda yılbaşı olduğundan hem de kaç zaman geçmesine rağmen eskisi gibi dokusu bozulmadan dudağımda kaldığından dolayı yazmak istedim.(bu arada aynı renkte ruj aynı isimle ama farklı bir numarayla -sanırım 550 numarası da- satılıyormuş)

Bu renk çok kırmızı değil yani dudağınıza sürünce koyu kırmızı ya da çok dolgun bir renk beklemeyin.Günlük kullanım için uyun mudur?Bu sadece sizin renk kartelanıza bağlı.Ben bugün elime geçip sürdüğümde yine dudaklarımı yumuşacık yaptı.Hafif yağlı bir dokusu var çok sürdüğünüzde dudağınızda nemlendirici varmış hissi veriyor.

Gördüğünüz gibi hafif simli bir renk.Peki ikinciye alır mıyım?Pek sanmıyorum.Yeni ruj aldığımda ya nude bir renk seçicem ya da daha koyu bir renk :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder