6 Ağustos 2012 Pazartesi

Body Natur Sensitive-Ağda Bandı

Öncelikle Gratis'ten aldığım bir ürünün ilk defa beni hayal kırıklığına uğrattığını söylemeden edemicem.Bir kere bile düşünmeden sepete attığım kutunun beni yarı yolda bırakması felalet!



Kutu bu şekilde papatya özlü ağda bandıydı.Hoşuma giden de sadece bu oldu.Çok fazla para vermediğim için ve fişini de atmış olduğumdan gidip değiştirme gibi bir talepte bulunmadım.Bulunsaydım yeni bir şey hakkı verilir miydi gerçekten bilmiyorum.Bu paket yüz için kullanılan ağdalardan ve içinde 12 tane vardı.Ben belki yanlış kullanmışımdır diye iki defa denedim ama sonuç acı ama gerçek ki;sıfırdı! Almamanız gereken bir ürün bana göre,kullanma payınız hiç yok.

içinden bu şekilde ince şekilde bantlar çıkıyor,yağlı bezi vs. ama dediğim gibi işe yaramaz bir ürün...

Almayınız !:)

1 yorum:

  1. ben de kullandım bugün ama çok işe yaradı bende, acaba sizinki uzun süredir rafta mıydı, kurumuş filan olabilir mi

    YanıtlaSil