3 Ağustos 2012 Cuma

Maybelline Affinitone Allık-73 Pink Amber

İlk olarak aldığım ürünle yazılarıma başlamak istedim:) Her allık kullanışımda eski allığımın çok parlak olduğundan şikayet ederdim.Aklıma geldiği gibi ilk işim gidip hemen yeni bir tane edinmek oldu.Maybelline ruj kullanmıştım fakat günlük kullanım için pembe tonlarındaki bu allık çok hoşuma gitti ve fiyatı da çok uygundu.İçinde hafif simleri olan ne çok mat ya da pırıl pırıl parlayan bir ürün.Lakin bu günlerde yüzünüzde kalıp gibi durmıcak doğal renkler arıyorsanız kesinlikle tavsiye ederim:)




Yalnız bu ürün konusunda uyarmam gereken bir kaç şey var.İlki eğer önceden kalın ve büyük bir allık fırçası kullandıysanız bu fırça biraz zorluk çekmenize neden oluyor.İkincisi,eğer ürünü testerlardan bakarak aldıysanız jelatini ilk açışınızda fırçaya yedirmekte zorluk çekebilirsiniz,üründe bir yanıltmaca olduğunu düşünmeyin,zamanla daha rahat kullanıcağınız hale geliyor.

Ve önemli bir not daha bronz tende kendini göstermeyen bir ürün-ki bu koyu tonlarından birisiydi.Ben beyaz tenli olup çok fazla bronzlaşmadığım için ürün kendini yüzde belli ediyor.Örnek olarak da kullandığım miktarda bileğime denedim,siz dilerseniz tonunu biraz daha koyulaştırıp,derinleştirebilirsiniz.


Ve son olarak ürünü nereden ve ne kadara aldığımdan bahsediyim: T-Shop'tan 18.60 TL ye aldım.Fiyat konusunda şu sıralar değişim olucağını sanmıyorum:)

3 yorum:

  1. ya bende o alliktan aldim ama yanlis renk secmisim aceleyle poff :/
    ama yinede blogunu seviyoree :)) tekipteyimm
    banada beklerim
    http://zat-i-sahane.blogspot.de/

    YanıtlaSil
  2. Kullanmadiysan gidip degistirebilirsin...:( tesekkurler bende takibe aliyorum hemen:)

    YanıtlaSil
  3. Kullanmadiysan gidip degistirebilirsin...:( tesekkurler bende takibe aliyorum hemen:)

    YanıtlaSil