2 Eylül 2012 Pazar

Essence Göz Bazı

Göz bazı kullanmam gerektiğini sürekli duymuştum.Bir ince yapının göze ne kadar etki edebileceğini de düşündüm ama sonunda eyelinerımın dağılmasına daha fazla katlanamadım ve ilk iş gidip bir göz bazı almak oldu.Şans eseri de Gratis'teki Essence standından kaptım bir baz kendime :) üstelik çok da ekonomik bir fiyata gayet etkili bir ürün aldığıma inanıyorum.



ambalajı şu şekilde ve fırçalı bir ürün.ilk bakışta bir kapatıcı gibi görünse de göze yaydığınızda yok gibi bir etkisi var.yaklaşık 1 aydır da kullanıyorum hiçbir sıkıntım olmadı,bittiğinde yeniden alıcağım ürünlerin içerisinde.fiyata gelince 8.50 gibi bir rakamdan bahsedicem size:) o standta essence'in maskaraları hariç her ürünü iyi.yakın zamanda da bir jel eyeliner alıp iki aynı marka ürünü birlikte kullanıcam eğer bunda da sonuç iyi çıkarsa yüksek olmayan fiyatlarla iyi ürün sahibi olmuş olucam :)
ürün tek renk yani şaşırıp renk tonuna bakmaya kalkmayın vee düşünmeden alın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder