4 Ağustos 2012 Cumartesi

Gratis Yağ Emici Mendil

Bu yaz tesadüfen bulduğum bir üründü.Gratis'e gittiğimde alt raflara hiç bakmazdım ama bu sefer bakıp işime fazlasıyla yarar bir ürün buldum.Yağ emici mendiller! Gerçekten ama gerçekten yazın mutlaka çantanızda olması gereken bir ürün.Özellikle her gün makyaj yapıyorsanız,çalışıp makyaj tazelicek zamanı bulamıyorsanız bu ürün harika.


Benim gibi karma ya da yağlı bir cildiniz varsa makyaj yaptığınızda yüzünüzdeki parlamaların temiz ve çabuk bir şekilde gitmesini istiyorsanız,genellikle tek yaprak kullanmanız yeterli oluyor.

Pakedin arkasında da belirtildiği gibi ek bir ürün kullanmanız gerekmiyor.Yani her parlamayı önlemek adına sürdüğünüz pudra yerine geçiyor.
Pakette 50 tane yukarıdaki gibi ince yapıda kağıtlar var.Hem ucuz hem taşıması kolay hem de işinizi fazlasıyla gören bir ürün.Ben bu paketi yaklaşık 1 ay önce almıştım ve içinde neredeyse yarısı duruyor.Fiyatına gelicek olursak yanlış hatırlamıyorsam 2.95'ti.Yani bir pudraya vereceğiniz paranın üçte biri bile değil :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder