17 Şubat 2013 Pazar

Yılbaşı Öncesi Yaptığım Alışveriş

Kendime yılbaşı öncesi bir hediye almak istiyordum,indirim olduğunu da öğrenince parfüm almaya karar verdim fakat sadece parfümle eve dönmedim :)




Antonio Banderas'ın parfümü bana en uygun fiyata gelen ürün oldu 30 liraya aldım indirimden ama aldıktan sonra Beyonce'nin Heat Rush 'ını neden almadım diye pişman oldum.Parfüm uzun süre kalıcı değil onu belirtmem lazım ya da bende uzun süre durmuyor,Beyonce'nin 1 gün bileğimden çıkmadı,bileğimi koklayıp salaklığıma yandım :(

Vazelini Watsons'tan aldım,çok sıvı kıvamı var beğenmedim,bir daha almıcam.
Akat Gardi'nin saç spreyi de tamamen zarar bir üründü benim için,saçımı rezalet yaptı,sevmedim.
Essence french bantları iyi hoştu ama illa olması gereken bir ürün değil bir daha almam sanırım.
Alix Avien ojelerim gün içinde yaptığım en işime yarar alışverişti:) İki rengi de sevdim


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder